Lync – Csöndben kell lennem

Ez a cikk a harmadik a Lync lehetőségeit bemutató sorozatban (az első cikk itt, a második itt).

A múltkor két ügyfélmegbeszélés között már nem volt időm visszamenni az irodába, mert gyakorlatilag az egész időt utazással töltöttem volna, és ha dugóba kerülök, akkor még el is kések a következő megbeszélésről. Ezért úgy döntöttem, hogy beülök egy kávézóba, hogy utolérjem magamat az e-mailjeimmel, illetve elvégezzek egy néhány feladatot. Leültem, kikértem egy forró csokoládét meg egy vizet és nekiláttam. Kb. az ötödik e-mailnél ütköztem bele abba, hogy nem minden feladatom passzív, hanem jó lenne kommunikálni az érintettekkel. Nem akartam viszont illetlen lenni, ezért a telefonbeszélgetés (vagy a Lync hívás) most nem jöhetett szóba. Mivel a címzettek online voltak (ezt jól láttam az Outlookban a levél fejlécénél, mert a nevek mellett megjelentek a kis zöld bogyók), ezért nyitottam egy chat ablakot velük, és a rendelkezésre álló egy óra alatt több interaktív ügyet is el tudtam intézni anélkül, hogy zavartam volna a körülöttem csendben olvasó, vagy kávézgató vendégsereget.

Presence in e-mail

A Lync elérhető az Office 365 szolgáltatások részeként, ha szeretnéd kipróbálni, akkor akár 30 napig ezt ingyen is megteheted.

Kategória: Lync, Office 365, Office 365 KKV
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

