Lync – Extrém időpontok

Ez a cikk a második a Lync lehetőségeit bemutató sorozatban (az első cikk itt), amiben a jelenlétérzékelésről lesz szó.

Múlt héten egyik nap bemutatót kellett tartanom egyik projektünk helyzetéről. Elég sűrű hetem volt, ezért napközben keveset tudtam foglalkozni vele, így a bemutató napján kénytelen voltam reggel korábban felkelni, hogy összeállítsam a prezentációt. Neki is kezdtem, de az egyik pénzügyi táblázattal elakadtam, mert hiányzott egy meghivatkozott Excel fájl és így nem tudott felépülni a kimutatás, amit szerettem volna beépíteni a prezentációba. Még messze túl korán volt ahhoz, hogy bárkit is telefonon zargassak ezzel a kérdéssel, ezért kezdtem kétségbeesni és lázasan kutattam a SharePoint dokumentumok között, hogy hol is lehet a hivatkozott tábla. Egyszer csak megláttam, hogy a használni tervezett fálj mellett megjelent egy kis zöld bogyó, jelezve, hogy a munkatárs, aki feltöltötte az adott fájlt épp online van. Felcsillant a szemem és már kattintottam is. Egy pár másodperc után jött is a válasz: kiderült, hogy meg kellett néznie, hogy hol lesz az első megbeszélése és ezért jött online. Legnagyobb szerencsémre át tudta küldeni a Lync-en keresztül a hiányzó fájlt, sőt még megosztott egy frissebb változatot is a kimutatásból, ami még csak nála volt meg a gépén.

React from e-mail

A Lync elérhető az Office 365 szolgáltatások részeként, ha szeretnéd kipróbálni, akkor akár 30 napig ezt ingyen is megteheted.

Kategória: Lync, Office 365, Office 365 KKV
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

