Lync – Gyors egyeztetés

Ez a bejegyzés egy sorozat első darabja. Valós életből vett, vagy a valós élet által inspirált történetek segítségével szeretném bemutatni azt, hogy mire lehet jó, ha van egy vállalati chat alkalmazásunk. Ha neked is van ilyen történeted, vagy kiegészítenéd, akkor hagyj kommentet. Kíváncsi, vagyok, hogy ki hogyan használja a csevegést. És akkor jöjjön az első történet! …

Cikk 1 - BeszélgetésMár napok óta nem tudtam haladni az esemény szervezésével. Az egyik munkatárs megosztotta velem a véleményét az előadások tartalmáról, a másik egy néhány órával később ennek ellentmondott, a harmadiknak meg azért voltam kíváncsi a véleményére, mert a két javaslat eléggé eltérő logisztikát követelt meg. Mivel az esemény közeledett, ezért sebességet kellett váltani. A Lync segítségével megjelöltem a két legnehezebben elérhető kollégát, így nem csak rajta voltak a kontaktlistámon, hanem amikor elérhetővé váltak egy-egy kis értesítést kaptam erről a képernyő jobb alsó sarkában. Kora délután sikerült is mindenkit online találni, bár egyikük épp egy kávézóban volt, ezért nem tudtunk szóban beszélni, csak írásban. Mindenesetre szembesítettem őket és sikerült megállapodni a részletekben. A kényelmes az, hogy a Lync a beszélgetést el is menti az e-mailjeim mellé egy mappába, ezért ha holnapra elfelejtem, hogy mit mondtak, akkor vissza tudom nézni, illetve ha pl. az esemény nevére keresek a leveleim között és az előfordult a beszélgetésben, akkor ez a mentés is fel fog bukkanni a keresési eredmények között.

A Lync elérhető az Office 365 szolgáltatások részeként, ha szeretnéd kipróbálni, akkor akár 30 napig ezt ingyen is megteheted.

Kategória: Lync, Office 365, Office 365 KKV
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

