Otthonról dolgoztam

A minap némi torokgyulladás miatt jobbnak láttam, hogy otthon maradjak egy napra. Ami miatt ez felkerült erre a blogra az az, hogy otthonról is legalább olyan hatékonyan tudtam dolgozni, mintha bent lettem volna, még a megbeszéléseket sem kellett elmulasztanom.

Íme a “munkakörnyezet”:

Rugalmas munkakörnyezet

A kisebbik vezeték egy fülhallgató, a gépből kilógó SmartCard pedig csak azért kell, mert már Windows 8 Consumer Preview-t használok és azon még nem működik a Direct Access. Viszont Office 365 esetén még ez sem kell, hiszen az interneten keresztül bárhonnan, bármikor elérhetem az Office 365 szolgáltatásokat.

Megbeszélések: az egyes megbeszéléseken mindig megkértem valakit, hogy hívjon fel a Lync segítségével, így mindent hallottam, és szükség esetén hozzá is tudtam szólni a megbeszélésekhez. Az éppen prezentáló kolléga Lync-en keresztül megosztotta velem a képernyőjét, így azt is láthattam, hogy a többiek mit látnak a kivetítőn. Ha van RoundTable eszköz a tárgyalóban, akkor akár egy teljes panorámaképet is láthatok a szobában ülőkről, ezzel még élethűebbé téve a részvételt.

Kommunikáció: a nyilvánvaló mobiltelefonos kommunikáción túl a Lync sokat segít, hiszen ott láthatom, ha valaki épp egy másik hívásban, vagy egy megbeszélésen van, így akkor hívom fel, amikor éppen várhatóan rá fog érni arra, hogy velem beszéljen. Torokgyulladás idején a másik előny, hogy sok mindent el lehet írásban is intézni, és így nem kell megerőltetnem a hangomat (az egyik telefonáló a nap folyamán a hangomra utalva megjegyezte, hogy valószínűleg a Marlene Dietrich emlékversenyre készülök éppen).

Természetesen otthon is élveztem a SharePoint értesítések, vagy a OneNote szinkronizáció előnyeit, de ezek semmiben nem különböztek attól, mint amikor bentről használtam őket.

Kategória: Office 365
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Vélemény, hozzászólás?

